Obserwatorzy

sobota, 19 kwietnia 2014

Mrs.

Hej!

              Oto kilka produktów, które ostatnio zakupiłam. Niektóre z nich kupiłam  pierwszy raz, z innych korzystam na co dzień. Być może zainteresują Cię te produkty, albo chociaż jeden z nich. Zapraszam o to  kilka słów ode mnie na ich temat. 

         Bourjois- Bronzing Powder- puder bronzujący o  fajnym zapachu jak dla mnie. Wyglądem przypomina czekoladę. Opakowanie jest estetyczne  i ma kształt małej książeczki. Bardzo go  lubię jest delikatny, daje naturalny efekt. Dla mnie jest bardzo wydajny. Jedno jest pewne, na pewno do niego będę wracać.

             Bourjois- Volume Glamour MAX- pogrubiający tusz. Dość ładnie pachnie , naturalnie pogrubia rzęsy I ich nie  skleja. Jego zmywalność sama nie wiem czy jest wadą czy zaletą. Bardzo ciężko się go zmywa, przez cały dzień wygląda jak na początku pomalowania, wieczorem natomiast żeby go porządnie zmyć potrzebuje dużo cierpliwości. Mimo wszystko wciągu dnia nie narzekam na niego. 
         
         Joanna ARGAN OIL- Jedwabisty eliksir dla włosów suchszy i zniszczonych. Producent obiecuje:- Zmysłowy połysk, - Aksamitną Gładkość, - Zdrowy, piękny wygląd, - Jedwabistą miękkość, Ochronę przed puszeniem się. Jak dla mnie jest dobry. Trudno nadać połysk moim włosom, ale ten eliksir na pewno nadaje moim włosom gładkość i jedwabistą miękkość. Dzięki temu specyfikowi moje włosy na pewno się  nie puszą, co jest mega plusem. Używałam jeszcze jedwabiu do włosów co  równie  spełniał moje oczekiwania 

    MaXfactor- Facefinity- 3 w 1 , baza, korektor, podkład. Lubię ten podkład, używam pod oczy dodatkowo korektora. Jest aksamitny i długo się utrzymuje . Cena , za którą zakupilam ten podkład to ok. 40zł, więc sporo zaoszczędziłam. Myślę, że cena jest adekwatna do jakości tego produktu. Na pewno będę do niego również wracać. 

      NIVEA- balsam pod prysznic- Dla osób, którzy cenią sobie czas i wygodę jest idealny. Dla mnie to super sprawa, ponieważ zazwyczaj nie mam czasu na dłuższą pielęgnację. Ma fajną konsystencję i ładnie pachnie. Produkt kupilam za 12 zł, więc cena też atrakcyjna.


           Garnier – Żel odblokowujący pory. Czysta Skóra ACTIVE . W moim przypadku to dobry produkt. Świetnie  oczyszcza pory i daje uczucie dobrze oczyszczonej twarzy.  Czytałam wiele opinii, że wysusza skórę twarzy, ale u siebie tego nie zauważylam







Eveline 3 w 1- Wysuszacz,utwardzacz i nabłyszczacz. Jest to produkt, który dopiero co kupiłam. Na razie mogę napisać o nim tylko tyle, że rzeczywiście dobrze wysusza lakier.


Lakier do paznokci – Maybeline COLORAMA- Produkty z tej serii kupuję za każdym razem kiedy wchodzę do sklepu z kosmetykami. Uwielbiam je !!!
 ...
A Wy jakie macie zamienniki tych produktów? Być może lepsze od tych i zachęcicie mnie do zmian .



6 komentarzy:

  1. Świetny bronzer, od dawna mnie kusi ;)
    Dołączam do grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty kupiłaś :). Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podkład i jest rewelacyjny, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tą czekoladkę z bourjois :)

    OdpowiedzUsuń