Obserwatorzy

sobota, 26 kwietnia 2014

#5

Z dnia na dzień co raz lepsza pogoda, choć dziś jest chłodniej przynajmniej w naszym rejonie. Dlatego wczoraj wybraliśmy sie porobić kilka zdjeć, gdy słońce swieci odrazu mamy lepszy humor! ( chyba jak każdy ) Miejmy nadzieje, ze prognozy na majowke się nie sprawdzą bo jak narazie niestety nie zapowiada się słonecznie Na poniższych zdjęciach zauważycie mój nowy łup biały sweterek jest super, bardzo delikatny w dotyku oraz spodnie z przetarciami, modne w tym sezonie, upolowane w pull and bear. Na paznokciach mam ulubiony pudrowo różowy lakier do paznokci, który pokazałam Wam w poprzednim poście. Polecam lakiery z maybelline . U niego zobaczycie spodnie z kratką, która po wywinięciu nogawek daje naprawdę fajny efekt. W obu lookach króluje sportowe obuwie- dla nas najlepsze! Zapraszamy do obejrzenia fotek i wyrażenia swojej opinii. Pozdrawiamy !!!


"Z innej beczki"- DZIEWCZYNY SŁYSZAŁYŚCIE O MEGA OKAZJI W ROSSMANNIE I OBNIŻCE 49% NA KOSMETYKI !!? Naprawdę mozna dużo pieniędzy zaoszczędzić. Ja z niej skorzystałam .

   





6 komentarzy:

  1. piękne różowe buty :D super blog :D
    macie ochote na obserwacje? dajcie znac u mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja po której faktycznie widać, że pogoda coraz lepsza :) Co do zniżek w Rossmanie - ta data od dawna jest w moim kalendarzu!

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie ! muszę takie kupić !
    Zapraszam do mnie http://wika2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. airmaxy <3


    ps. a u mnie? OLDSCHOOLa bluza na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny sweterek, fajne zestawy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń