Obserwatorzy

środa, 10 grudnia 2014

Joy Box- pierwsze pudełko


Ostatnio przeglądając instagram natknęłam się na zdjęcie pudełka z kosmetykami.
Już dawno chciałam zamówić z innej strony natomiast zniechęcało mnie to, że nie wiem co jest w pudełku i miesięczna subskrypcja.
Jeżeli chodzi o JOY-BOX skusiło mnie  6 kosmetyków, które są już w naszym pudełku, a dodatkowo trzy produkty wybieramy dla siebie sami ! Jedyne czego załuje to to, że tak późno dowiedziałam się o JOY- BOXsie, bo może skusiłabym się na inne produkty, które były już wyprzedane.

W pudełku znajdziecie:
-Żel pod prysznic- original source,
-Maseczka z Bielendy
-Luksusowy krem-serum do rąk i paznokci- o nieziemskim ZAPACHU!
-Błyszczyk do ust z Bell (nie mój kolor, ale długo utrzymuje się na ustach!) 
-Vaseline
-Pasta do zębów Signal white now

oraz trzy produkty, które wybieracie sami, ja wybrałam:
-Tusz do rzęs ISADORA
-Peeling do biustu- ESOTIQ
-Balsam do ust- BALMI

To tyle zostawiam Was ze zdjęciami kosmetyków a ja czekam na kolejne pudełko!

Pozdrawiam.







17 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się to pudełko, ciekawa jestem kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że uświadomiłaś mnie o jeho istnieniu;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem działania tej maseczki z Bielendy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hydrożelowa maseczka ultra nawilżająca, producenci porównują efekty z zabiegiem MEZOTERAPII, ja osobiście jeszcze nie próbowałam :) pozdrawiam

      Usuń
  4. Oo, o tym pudełku jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmtyki ;) mam ten tint z Bell

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie maseczki z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne produkty!
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam jakiś czas temu o tym pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny jest fakt w Joy Boxie, że można samemu sobie wybrać aż 3 dowolne kosmetyki :) Chyba sobie zrobię sama prezent i zamówię :) Fajne kosmetyki :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pierwszego pudełka.;) I miłego korzystania z kosmetyków. :D Szczęśliwego Nowego Roku i wspaniałej zabawy w Sylwestra! :*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super, że mamy kolejne pudełko, mam nadzieję, że kosmetyki jakie będziemy w nim znajdować będą naprawdę miłą niespodzianką ;)

    OdpowiedzUsuń